Ett klent försök


Jag har känt ett väldigt starkt behov av att skriva den senaste tiden, men jag har i sista sekund ångrat mig. Jag vet inte riktigt varför det har blivit så, jag vet inte alls vad det beror på. Dock tänkte jag göra ett tappert försök nu ikväll.

Detta händer: Skolan kramar sönder mig & studenten känns så långt borta just nu.. Annars är det ganska lugnt. Ska fira Sara imorgon, jobba och gå på en bad taste fest.

Kärlek/Relationer: Allting fungerar strålande och han är den absolut bästa pojkvän, sambo och vän som finns.

Hälsa: Jag har funderat väldigt mycket & har kommit på en sak med mig själv. Är det så att jag agerar undermedvetet? Lurar jag mig själv så jävla bra? Jag är i alla fall förvirrad och hoppas att det inte är något att oroa sig för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0