Ny dag, nya tag


Jahapp mina vänner, nu är det fredag igen. Fan alla veckor bara flyger iväg! Snart har jag dessutom sportlov vilket ska bli uuuuuuuuuuuuunderbart. Helt faboulos!

Idag känns det lite bättre. Jag känner mig inte lika sänkt och allting känns inte väldigt grått och trist. Däremot hade det varit ännu bättre om jag sluppit jobba idag.. suck! Men jobba måste jag, annars klirrar det inte i kassan!

Igår satt jag, Henrik, Sara och Marco och spelade kort. Sara stack hem sen och kvar satt vi tre och spelade sjua för fulla muggar. Alkohol var även inblandat ska meddelas! Trots att vi var så få så lyckades vi sitta uppe till iaf 4 på morgonen. Helt sinnes alltså! Jag har nog gått och blivit beroende av kortspelet sjua, haha.

Ja, men ikväll blir det lugnt för min del. Jag ska iväg och jobba snart sen är jag hemma lite senare ikväll. Börjar kl 1 imorgon igen så det är knappt lönt att fundera över att dra på någon fest. Däremot på lördag tänker jag lyxa till det med några cider.

Bjuder på två bilder från förra helgen!


Jag och Sussie hemma hos mig och Henrik.Usch vad vi ser allvarliga ut här! Så är dock inte fallet. Jag hade riktigt kul med den tjejen. Människor som vågar ha egna åsikter och säger precis vad de tycker och tänker är precis människor i min smak.




Här har vi min älskade man och fina Sara! Fan vilken snygg pojkvän jag har! :) Snygg vän också för den delen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0