What's up with that?

Inatt.. Jag vet inte vad probemet var. Kanske var det för mycket tankar, för mycket stress eller så var det helt enkelt så att jag inte KUNDE sova. Sista gången jag kollade på klockan var hon 3. Mitt alarm stod på 6.45 imorse och jag fattade att jag skulle vara dödstrött, men det är ingen annans fel än mitt för skola står på schemat. Jag vaknade 10 över 10 idag... fick panik och kollade på min klocka för jag kände på mig att klockan var mer än den borde. I sömnen har jag alltså stängt av larmhelvetet ochdå jag vaknade strax efter tio så gick inte nästa buss förrän fem i 11 och jag slutar 11 om måndagar. Så pissoffed jag blev på mig själv.. Det här har hänt förr och det är något nytt för mig, då jag ALLTID vaknar till mitt alarm. (sen att jag snoozar i 20 minuter är en annan femma...) Så, i fortsättningen ska jag lägga min mobil på ett ställe så att jag måste gå upp!

Så dagen har gått åt till att ta emot ett paket till Henrik, ett playstation 3. Något som jag säkertligen inte får lov att röra,haha! Jag har städat undan från "köksrummet" då vi ska börja renovera det rummet nu, at last. Ska bli skönt att få se attdet blir lite gjort här. Det är lite påfrestande att bo i ett renoveringshus. Men Henrik jobbar och står i så all credd tll honom, verkligen!

Förövrigt så har jag bl a glott på första avsnittet av femte säsongen av Desperate Housewives! OH MY GOOOD! Den släpptes på piratebay idag och shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit helvete vad bra! Ni kommer bli stumma! Jag ska inte avslöja något men förändringarna är enorma!


Nu ska jag återgå att dricka min apelsinjuice och min cigg. Ni ska inte behöva läsa sånt här skit .. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0