Summasumarum

Idag, klockan 13.30 stod det att jag skulle ha Digitalt foto på mitt schema. Jag valde det som andrahandsval, då jag inte trodde jag skulle få det (fanns inget annat "vettigt" att välja). Så med min kompanjon Lina i hälarna stegade jag ner till Syon för att diskutera detta misstag. Efter lite bollande kom jag fram till att jag ville hellre läsa Rättskunskap, då jag finner det oehört intressant med lagar, rättssytemet över huvudtaget. Det fanns inte plats för mig på höstterminen , så jag börjar läsa det till våren istället. Vet man vad detta betyder nu? Jo, att Josefin numera är LEDIG på tisdagar. Jepp, det är sant, helt ledig. Meeeen, så jävla (ursäkta språket) ledig blir jag egentligen inte. Jag resonerar som så att jag kan få ihop mer pengar genom att jobba på tisdagar istället. Bra va? Jaa, det tycker i alla fall min plånbok. Det är ju inte så att jag älskar mitt jobb och hellre är där än sover till kl 12 på dagen och bara slappar. Men, jobb är jobb och jobb betyder pengar.

Så nu har jag jag varit på möte om projektarbetet, möte med syon och nu ska jag ta bussen hem om en kvart. Jag tänkte överraska min prins genom att storstäda badrummet och resten av huset. Det kan väl aldrig vara fel?


Här spottar vi inte i glaset! Detta är taget på första båtturen vi gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0