Ormar är döva


La la la , chalalalala! Vad i helskotta gör jag uppe nu? Den enda vettiga personen, mer än jag då, som är uppe är B--b-b-b-b-b-ea! Vi diskuterar hur värdelöst och meningslöst det är att hänga inne på platsbanken.se varje dag. För det första; Det kommer i princip aldrig in några jobb där. För det andra; De svarar aldrig när man ringer/skickar mejl. Jag och Bea kom fram till att de nog inte ens läser mejlen man skickar. Så i fortsättningen ska jag skicka cirkus 4-5 mejl. Då fattar dem väl att jag är desperat?!  Johojaja.. Hoppas kan man! Ja, jag skulle säga, för det tredje också men jag kommer inte på något tredje. Man skulle nog kunna säga att jag är något fantasilös idag.

Idag hämtade jag och Henrik en orm till. Så nu har vi Ernst och Nelly. De är mina små bebissnakisar. (uttals: bäbissnejkisar). Varenda gång jag går förbi dem så plutar jag på läpparna och förklarar för dem hur otroligt söta dem är. Det är lite ironiskt, därför ormar är döva. Det sa Henrik idag när jag försökte förklara för Nelly i bilen att vi skulle hem och att hon inte skulle vara rädd (eh, ja jag är nog lite töntig!!). Då förstör Henrik allt genom att säga: "Du vet om att ormar är döva va?". Jag nickade bara och sa "Jag vet, jag vet." Fastän att jag bet mig själv i läppen och tänkte efter hur dum jag egentligen är.  Som vanligt glider jag in på HELT andra saker.

Öh..Fantasin var det ja. Den tog nog precis slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0