Lite sådär småjobbigt


Jag vet att det är fel, jag försöker trycka undan dumma tackar.
Och gudarna ska veta hur DUKTIG jag har varit de senaste månaderna..
Ingen som säger, fyfan vad duktig du är Josefin!
Ändå har jag lyckats ta mig igenom en otroligt svår kamp.
Dock... DOCK.. har jag börjat märka förändringar på mig själv.
Det gör att tankarna blir mer påtagliga och
försöker få mig till att göra saker jag inte vill.
Än så länge har jag stått emot och ignorerat dessa
dumma saker som kretsar i huvudet.
Jag ska kämpa.. men fy tusan vad det känns jobbigt just nu..
Vill bara vara nöjd med mig kropp..

Sen vill man inte heller beklaga sig för nära och kära, eftersom jag vet hur jobbig jag är då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får beklaga dig hur mycket du vill hos mig, jag tycker aaaldrig du är jobbig!

2008-09-14 @ 18:08:28
Postat av: L

det förra var från mig, du vet moi. Med stort L. :P

2008-09-14 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0