I'm back, to protect the world... eller nåt.


Jaha, två veckor i Turkiet är avverkade.
Jag har hunnit fira Pojkvännens 25års fest.
Jag har börjat skolan.

Eh.. det är nog mer eller mindre allt.

Det här med Turkiet, aka Türkland kommer jag ägna ett eget inlägg om. Det krävs.. tro mig mina vänner.

Annars rullar det mesta på ganska bra här. Skolan har som sagt börjat och jag fick ett riktigt glidarschema. No need to skip school at all nu längre. Skönt! Dock är jag trött på att jobba.. och det måste jag göra nu fastän jag går i skolan. Måste och måste, jag ivll ha pengar. Och vill man ha pengar så får man jobba.

Huset är även på gång ordentligt. Älsklingen har varit hur duktig som helst när jag var borta. Jag fick en fin present när jag kom hem också. Ett par KNALLrosa snickarbyxor där det står Bäbisin (blandning av Josefin och Bäbis). Väldigt snygga måste jag säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0