En stor förlust


Jag har haft kort hår en ganska lång tid nu. Uhm..nu när jag tänker efter så är det längre än vad jag trodde! Ni som läst min blogg eller känner mig vet att det blev ett missöde när jag la ljusa slingor i mitt nyfärgad hår. Det resulterade i ... gråter nästan är jag tänker på det.. AFROKRYLL! Emilia och Henrik som såg det kan utan problem hålla med mig om att det såg för jävligt ut. Jag var helt enkelt tvungen att klippa av allt och när det var gjort så fick jag komplimanger om hur bra jag passade i just kort hår. Så därför har jag klippt det kortare vid några tillfällen och behållt frisyren. Dock.. DOCK!! Jag drömde härom natten att jag helt plötsligt såg mig själv i en spegel med ganska långt hår.  Hår som man kunde sätta upp! Jag var så salig i min dröm att när jag vaknade hade jag tårar i ögonen. Visst låter det sjukt?

Så därför, tänker jag härmed låta mitt hår växa. Fast än att jag tillslut börjar tröttna på min utväxt så ska jag låta bli att klippa det. Synd att jag kom på det så sent.. När jag sitter och tittar på gamla bilder där jag har långt hår så känner jag hur mycket jag saknar att kunna sätta upp det, locka det och hålla på.

Någon som vet hur snabbt hår växer? Och om det finns något som hjälper till att skynda på det?

Ja, vilken förlust jag lider av. Hårförlust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0