Lite nytt som händer


Ja just nu är det lite nya grejer som händer och sker. Bara trevliga saker för en gångs skull, vilket jag uppskattar väldigt mycket! Det har ju varit lite turbulent i mitt liv om man säger så. Ett inre kaos kan man nog bäst beskriva det som. Jag visste inte riktigt vem jag var, vad jag ville åstadkoma i livet, avskydde mitt jobb, tiden gick för snabbt, hade ingen ork att göra något.. Ja listan kan göras lång! MEN, nu känns det som att jag är back on track och det känns fruktansvärt befriande!

Jo, jag har ju börjat jobba på Malmö Opera nu och det är oehört roligt. Härliga kollegor, trevliga människor, roliga arbetsuppgifter och atmosfören i sig är så ledig. Åtta timmar är som.. ja, det är ingen tid alls när man är där och jobbar. Så ska ett jobb vara tycker jag! Så jag är väldigt glad att jag har fått möjligheten att jobba på det stället.

Ni som läst mitt tidigare inlägg vet att jag skrev om en hemsida för linser..? Jag har inte fått dem än, men jag skrev det delsvis för att man får prova på en månad med valfria linser då! Det är ju hur jävla bra som helst, tycker ni inte?

Idag var jag iväg i Malmö hela dagen. Jag gjorde halkan och det gick hur bra som helst! Det var första gången jag satt själv i bilen och körde.. WOW vilken upplevelse! Det var så jäääääääävla skönt men framför allt roligt!

Nu börjar mitt och älsklingens vardagsrum bli färdigt också. Endast ett fåtal saker kvar sen är det finished och det kommer bli det finaste i världen! Utan att överdriva ;-)

Måste också lägga till att jag har fått kontakt med Fiagumman igen! Jag är så otroligt glad att vi har hittat tillbaka till varandra.. Det känns som om vi aldrig har slutat att umgås och det är så vänskap ska vara.


Tjaa.. som ni ser så har jag inte så mycket att klaga på för tillfället. Dessutom får jag jullov om en vecka och har lov i, hör och häpna, TRE OCH EN HALV VECKA! Åh vad jag ska njuta!

Nu ska jag kila över till grannen.. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0