Färgade linser!


Jag har länge velat testa färgade linser. Det var först ikväll som jag tog saken på allvar och letade lite på internet. Efter en stunds letande så fann jag ingen sida som jag kände mig nöjd med (förstår ni vad jag menar). De var röriga tyckte jag helt enkelt. När jag satt för en stund sen och bläddrade igenom senaste numret av VeckoRevyn så fann jag på annonssidorna en annons om just linser. www.fargadelinser.com stod där med stora bokstäver. Jag sprang till datorn och genast kändes det som att de var värdiga mitt beställande.. Haha =) Nej men där var allt så enkelt.! Man hittade saker och hade man frågor så fanns det svar på allt! De har riktigt häftiga linser! Som t ex de som är helt svarta... Jag tycker att de är ascoola! Vågar man kanske testa något sådant? Tveksamt.. Men det blir i alla fall ett par färgade! Ska bli otroligt spännande och jag lovar att skriva om vad jag tyckte sen. Lägger även upp före och efter bilder.. alltså - med och utan!

Kommentarer
Postat av: alle

har köpt linser därifrån för ca 2 år sen tror jag :) prövade bruna men sugen på blåa;) haha ja josse du måste visa bilder! puss balle

2008-12-10 @ 20:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0