Dödligt sjuk

Fan vad jag blir arg på mig själv i såna här lägen!! Igår kände jag mig lite dåsig och seg. Jag kände på mig att jag antingen vaknar upp idag och är frisk som en nötkärna, eller så är jag sjuk. Hela jävla natten har jag inte kunnat ligga skönt i sängen och imorse när jag slog upp mina ögon så trodde jag att ett piano hade landat på mitt huvud. Feber. hosta, hes, extrem huvudvärk, täppt i näsan/snorig. Ge mig lite maginfluensa då så har jag allt.....

Det var bara att sjukanmäla sig både till skolan och jobbet. Det är det som gör mig så jäääääävla förbannad, för jag tycker det är så jäkla kul att jobba, PLUS att jag behöver pengarna. Visst, det finns inte så mycket jag jag kan göra.. men visst är det typsikt?! Själv hemma, ingen panodil, ingen soffa så att jag kan ligga och glo på tv... ÅÅÅH!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0