Uppe med tuppen.. Eller nåt


Gääääääääääääsp!
Jaa, idag var jag uppe redan halv sju imorse. För er andra kanske det inte är något märkvärdigt, men jag är verkligen ingen morgonmänniska. Fråga min kära sambo om det. Anticimex skulle hit idag och inspektera huset och de var så vänliga att komma klockan sju idag. När klockan ringde snoozade vid i ... ja 10 minuter kanske. Jag försökte tappert somna om åtminstone 10 minuter men Henrik bestämde sig för att pilla på någonting vid foten till sängen. Det var med ilska i rösten jag sa till honom två gånger att sluta. Stackars Henrik! Haha. Nu åkte nissen precis, jag har druckit två koppar kaffe, alldeles för många cigg och SNART är jag nog kontaktbar. Varje tisdag är jag ledig, så detta blir till att göra något vettigt av det hela. Jag har ett arbete som ska göras, ganska litet arbete men relativt svårt.

Jag HADE kunnat ligga kvar och sova (vilket jag hade föredragit!!!!) men då jag har problem med sömnen, eller ja problem och problem.. Jag somnar sent och går upp sent och sen när det är dags att gå upp tidigt så kan jag inte somna på kvällarna och lyckas försova mig. Tlll saken! Jag somnade 2 inatt och har inte fått allt för mycket sömn, så ikväll komme jag somna som en prinsessa och förhoppningsvis vakna i tid imorgonbitti.

Det ska nog bli en vana att gå upp tidigt i veckorna, trots att jag kan sova längre. Det tar emot som bara den, men FY och vara så här trött på mornarna efter 5 timmars sömn. JA , det är synd om mig.

Och för att demonstrera hur trött jag är så har jag en bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0