Todaaay

Idag ska jag på möte med resten av klassen. Vi ska få information om projektarbetet som vi ska sätta igång med nu. Jag tycker det ska bli otrooooligt spännande, men jag är inte helt hundra på vad det sa bli. Ah, men det löser sig. Det gör det alltid, eller hur mina vänner?

När jag kommer hem idag ska jag och älsklingen sätta igång på lite mer allvar på huset. Det har gått några dagar där vi har slappat lite.. Men det tycker jag åtminstone Henrik är värd, då han har slitit som ett djur här. Otroligt fint är det, och det kommer bli ÄNNU finare när allt är färdigt. Han är lite pessimistisk vad gäller hur lång tid det tar innan allt är färdigt, men jag är positiv som bara den.

I helgen var det relativt lugnt. Från att bli en lugn och mysig kväll i fredags, så slutade det med att denna Josefin fick väldigt mycket alkohol i blodet och var uppe liiiiite för länge. Det var nämligen dags för jobb på lördagmorgon, och trots känslan av att bara ligga hemma lockade mer så tog jag tag i mig själv och klarade det galant. I lördags käkade jag på piri-piri med Alex, Lennu och Jessica.. Muuuums! Det hade jag suktat efter länge. Därefter fick jag en visning i Alex lägenhet. Helt fantastiskt fint! Kvällen blev väldigt lugn, då jag somnade som en slagen soldat halv tio. (jobb på söndagen igen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0