Mycket viktig information.. *FNiZz*


Det finns vissa personer som jag verkligen inte klarar av. Jag kan försöka så att jag blir grön i ansiktet, men tillslut går det inte längre. Det finns några personer i "min" omgivning, kanske inte så många med dock några stycken, som jag HAR FÖRSÖKT men blvit nästan spyfärdig av försök i slutändan. Vad gör man i såna lägen?

Ja, sanningen att säga är att du inte kan göra ett skit. Eller jo, antingen ignorerar du personen, eller så sitter du bara rakt upp och ner och uthärdar eländet de gånger du stöter på en sådan person.

Vill du uppnå kriterierna för att bli en person som jag absolut inte klarar av? Då ska följande stämma in:

- Du pratar så högt att man inte hör sig själv tänka, trots att det inte finns något störande ljud som du måste överrösta.
- Allt du gör är så bra så att det inte är sant, med andra ord: Du ser dig själv som en person som är bättre än alla andra
- Har någon köpt ett par dyra, men sjukt snygga jeans.. ja då har du köpt 2 par, ännu snyggare och DUBBELT så mycket dyrare.
- Du berättar saker som inte alls är av intresse, och trots att det är helt ointressant så kan du babbla på om det hur länge som helst.. tills man lyckas gå därifrån. (att jag sitter och himlar med ögonen, inte svarar när du pratar eller gäspar var tioende sekund märker du inte av, du fortsätter för glatta livet!?)
- Snackar skit om en och ler som en idiot och är hur trevlig som helst nästa gång man ses.
- Du kan och vet allt! Trots att jag vet till 110procent att du är dum i huvudet och förmodligen blev tappad när du var liten.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha r1

2008-09-17 @ 14:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0