Min älskling


Idag har jag rengjort hela badrummet, utan och innantill. När jag var färdig luktade det bara klorin! Det fick mig genast att tänka på när man var liten och sprang runt på Aq-va-kul som liten. De gångerna man var där var man nästan i extas. Ah, nu gled så iväg från ämnet här... as usual.

Jag städade, Henrik la klinkers i hallen och allt flöt på bra. Mamma ringde och ville träffa mig, så hon bjöd på räkbomb och kaffe. När vi kom hem för en liten stund sedan så började Henrik spåna på lite idéer om hur vi ska lösa en vägg vi ska ha. Han bestämde sig för att han ville bygga in hyllplan i väggen och ha espressomaskinen, latte/espressoglas och kaffe där, med en spotlight lampa längst upp. Jag lämnade honom för att tänka och fundera för sig själv och satte mig vid datorn. När han hade kommit på hur han kunde lösa det så ropade han "Nu så Bebis, kom och titta vad jag har kommit på!" Och så ska han börja visa ritning och beskriva. Det är så roligt att se hur han står och funderar för sig själv. Jag vet ju hur duktig han är på att komma på idéer, lösningar och göra ritningar, jag vet hur roligt han egentligen tycker det är. Det är såna stunder jag kan sitta och kolla på honom och tänka på hur bra just min pojkvän är.

Kanske inte så sammanhängade text, eller relevant. Men jag mår bra av att se honom må bra, så enkelt är det. Och just nu mår jag otroligt bra!


Tagen i April 2007 på min födelsedag








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0