Klippning på G

Eh ja, här var det snabba ryck. Fannys kompis utbildar sig till frisör, och nu ringde hon till just Fanny och frågade om hon visste någon som ville klippa sig. Tjaaaa, varför inte tänkte jag. Jag menar.. Jag vill klippa mig, jag tror jag vet ungefär hur och det blir ju MYCKET billigare om en som praktiserar gör det. Dock är jag lite nervös.. Hon är ju inte fullutbildad, så ja.. Det känns lite läskigt. Men å andra sidan, när man har så kort hår som jag så växer det snabbt ut och man kan fixa till det om det skulle vara något problem.

Nu är jag nervös mina vänner. Josefin Engelbrektson känner rädsla. Dåååååååå är det allvarligt!


Jaaa, jag har inget fint leende (mina tänder är lite mysko.. lite likt vampyrtänder?!) MEN JAG LER ÄNDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0