Girlsevening

Tjosan trosan!

Dagen i skolan idag var väldigt nödvändig. Ehm, eller ja det beror ju på hur man ser det. Jag kom dit, jag och Linafina gjorde en planering på hur vi ska gå tillväga med projektet, och sen kunde vi inte göra mer. Cirkus halv 11 kände vi oss ganska uttråkade så vi begav oss ut på nya äventyr. Nja, så var det kanske inte riktigt. Däremot så mötte vi upp Linas boyfriend, spatserade genom ystadsgator till banken, H&M och till sist (men absolut inte minst) Snuggle(s?)! En chailatte och grovbulle med ost och skinka på. Ja tack! Det var som klippt och skuret för min mage och dess behov. När vi kändes oss mätta och belåtna tog jag farväl av mina vänner och gick till hållplatsen för att bege mig hemåt. Väl där fick jag syn på två filurer vid namn My och Johanna. De fick mig på gott humör när de berättade att de tänkte spendera kvällen ute i Tolånga och förtära lite alkohol. Då min pojkvän är nykter i helgen och jag är på riktigt partyhumör så hakade jag på det direkt.

När vi landade i Seatown (Sjöbo.. finurligt va?) så gick vi upp till mig och hade fikarep ute på balkongen. Snackade gamla minnen, skrattade och betedde oss som 12åringar på nytt. Väldigt underhållande!

I skrivande stund sitter jag redo att bege mig. Henrik vill inte köra mig eftersom han och en nisse ska eventuellt byta bilar så jag frågade min underbart snälla granne om hjälp. Han ska alltså agera chaufför till mig. Henrik är också väldigt snäll idag eftersom han (mot mutor om att jag ska köra honom om helgerna när mitt körkort sitter i plånboken) snällt hämtar mig i natt.

Sååå, mina damor och herrar.. ladies and gentleman, snart välkomnar jag DIMMAN! Ser verkligen fram emot ikväll.. Johanna, jag, My och Emilia kan bli ordentligt flummiga när vi är i farten. Jag förväntar mig många skratt och bravader. Så håll utkik imorgon efter uppdateringar om kvällen!

Ha en trevlig fredagskväll mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0