För helvete!!!

Jag avskyr hur jag mår just nu. Och JA det här bir ett tycka-synd-om-mig-själv-inlägg. Deal with it!

Jag har enorm träningsvärk från passet som Sara höll i igår, trots att vi stretchade ordentligt efteråt. Jag har även åkt på en ordentlig förkyldning som sitter i halsen. Den är tjock och jag kan inte prata i mellan åt, får bara fram halva ord ungefär. Som om detta inte är nog så fick jag ordentligt magknip för nån timme sen OCH huvudvärk. Vad fan är detta? På toppen av allt detta är jag inne i en period när jag inte orkar eller känner för någonting. VArför i helvete har det blivit så för, va?! .....

Jag vill vara pigg, glad, full av energi, full av kämparglöd och viljan till att hitta på saker. Jag är i en period när jag knappt vill svara i telefonen när folk ringer. Gud vad skönt det hade varit att på något sätt få tillbaka all glädje och energi. Det skulle funnits någon form av dryck som gjorde en på gott humör eller nåt.

På samma gång som jag mår såhär så kan jag inte låta bli att få skuldkänslor. Det finns de som har det mycket värre än mig. Jag har en underbar pojkvän, en stor och härlig familj, fina och pålitliga vänner, en inkomst .. ja listan kan göras lång.

Eftersom jag har så mycket bra i mitt liv, VARFÖR kan jag inte bara tänka positivt och inte stänga in mig själv. Som idag,jag har varit nära till tårarna flera gånger. Av ingen anledning överhuvudaget. Herregud vad jag känner mig löjlig...


Någon som kan bjuda på lite glädje, positivanda eller energi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0