Blondinbella slutar blogga


Det är så otroligt roande. Dessa rubriker som fanns på alla löpsedlar! "Blondinbella slutar blogga"! Självklart stod det sen i artikeln så som det egentligen är, att hon tar en bloggpaus för att få andas ut och bara vara tonåring. Vissa tycker att detta är märkligt och är helt säkra på att något speciellt har hänt. Måste det alltid vara något häpnandsväckande? De som läst bloggen och hört om henne i media vet vilket stressigt liv hon har levt. Stress är inte hälsosamt, det vet vi alla. Är det så onormalt att få umgås lite mer med sin pojkvän, umgås mer med nära och kära och bara få vara Isabella? JAG som inte driver Sverige största blogg, JAG som inte har andra buisness utanför, JAG som itne springer på möten varje dg, JAG som inte får samtal om intervjuer hela tiden, JAG kan känna att jag bara vill ta en paus från omvärlden ibland.

Man lever bara en gång och man ska ta vara på det man har innan det är försent. Ungdomens år tar slut tillslut!

Åh.. och för att inte tala om media som ska göra saker 3472524698 gånger värre. JESUS amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0