Sysselsättning kl 8 på morgonen

Godmorgon!

Idag har jag varit duktig. Trots en relativt sen kväll igår så gick jag upp 1,5h innan jag egentligen skulle gå upp. Anledningen är att jag skulle måla andra gången så att vi kan börja lägga resten av golvet snart. Jag känner mig otroligt .. jaaa, dukig helt enkelt. Sitter här och dricker kaffe, sitter på msn och röker några ciggaretter.


 
Om en halvtimme ska jag bege mig ut i kylan för att ta bussen till skolan. Brrrrr... snacka om att mina "UGGs" kommer till använding idag. Det ska vara 0 gradigt idag, fast med SOL. Och det var ju ett tag sen man fick se den!


Idag ska jag som sagt till skolan, därefter ska jag hem och göra mig i ordning. Jag hoppas på en mycket trevlig kväll =)

Förresten, vårt badrum har sett för äckligt ut. Någon pissgul färg blandat med någonting annat? Kan inte riktigt beskriva den.. Men för några dagar sedan fick jag ett ryck och målade toalettrummet vitt som en tillfällig lösning. Igår blev jag helt färdig med fönstret (behövde måla den TRE gånger!!!) och jag tyckte det såg så kalt ut. Vi hade fyra tavlor som vi inte visste var vi kunde ha dem, så jag kom på den briljanta idén att ha dem i toalettrummet!

visst blev det fint?


Nej nu ska jag göra mig iordning, börjar känna mig lite stressad!
Hoppas ni får en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0