Stina-Lee + Bobby = FALSKT


Stina vill inte svara på era frågor och kommentarer som skickas till henne och de där Bobbys namn är involverat godkänns inte. Jag, som daglig läsare hos Stina, ville verkligen veta hur det låg till. Har man extremt tråkigt en dag så kan det sluta med ett dektektivjobb.

Mina uppgifter är följande (säker information)
Bobby bor i Malmö.

Stina bor i Göteborg.

Bobby har körkort och Stina flyttade med bland annat tåg.

Bloggpausen som Stina hade för ett tag sedan var antagligen i samma veva, för innan dess kunde hon skriva "Nu ska VI ut och gå med hundarna" även om hon inte involverade Bobby i hennes blogg så kunde hon skriva sånt.

Självklart kan det vara så att de är tillsammans, fast bor på olika håll.. Möjligheten finns ju!

Men min tolkning, då hon vägrar svara på något som har med en relation att göra, är att de INTE är tillsammans. Annars hade hon ju kunnat skriva något i form av "Han pluggar men vi är fortfarande tillsammans". Äh.. vad fan vet jag!

Nu är det så iaf.
Och tro mig, var de bor är jag HUNDRA procent säker på.

Kommentarer
Postat av: stina

Haha! Herregud... :p

2008-11-27 @ 12:19:48
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0