Lördag afton


Jag sitter här i köket, känner rökdoften från en ciggarett sticka mig i näsan. Inte så hemskt mysigt, men HEJ det är lördag. Jag och mina två kompanjoner sitter och smider hemliga planer. Planer om att ta över hela världen. Frågan är bara hur..  men vi är nära lösningen, tro mig. Mohahahaha (ekande ljud från mitt elaka och mycket onda skratt)

Men OJ, orden bara forslar fram.. Det finns inget stopp! Kate Perrys nya låt spelas på datorn och jag nynnar tyst för mig själv. Faktiskt så påminner låten lite om en av Pinks. Jag kan inte sätta fingret på exakt vilken låt, men en av alla hennes är det. Definitivt!

Jag fick en trevlig överraskning igår av en kompis och kollega. Hon skrev grattis till mig och jag förstod inte alls. Förvirringen var ett faktum. Jag frågade vad det var som hon gratulerade mig för och hon svarade att jag hade vunnit "månadens säljare" på jobbet. Vet ni vad priset för det var? TUSEN SVENSKA RIKSDALER! Nej, jag skojar inte mina vänner och jag ljuger inte heller. De pengarna satt fint i fickan. Dessvärre får jag inte dem förrän i samband med löning, men HEY vad gör det? Jag har en känsla av att en viss Josefin kommer vara rätt tät i slutet av denna månaden. Wohoo! (Ger i från mig ett glädjeskrik!) Och det känns rätt bra då mitt bankkonto ekar tomt för tillfället. FÖR tomt.. Det svider.. Men de månaderna ska man också genomlida.


Skepp o hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0