Klydd med jobb!


Ja idag ska jag jobba en omgång till med Aktiva Event. Det går ut på att dela ut flyers i Malmö, Lund, Helsingborg och Sturup. Det är ett väldigt lätt sätt att tjäna pengar på, dessutom får jag väldigt bra betalt. Jag skulle ha varit på väg till Malmö just nu, istället sitter jag här och dricker kaffe och väntar på att få besked. För att kunna dela ut flyers så måste jag ha flyers, eller hur? Annars blir det lite svårt att utföra mitt arbete. Annie, en kollega till mig, skulle få allt detta hemskickat till sig i Kristiandstad. Hon ringde för en stund sen och sa att hon enbart hade fått kläder och inga flyers.  Så jag slog en signal till kontoret och de skulle undersöka och se var de här bladen kunde tänka befinna sig. Egentligen skulle jag kunna vänta med att åka in till Malmö, men alltså.. Det kanske är bättre att vara där inne när de ringer? Å andra sidan så kommer "bladen" till Annie i Kristiandstad och det tar nästan två timmar för henne att ta sig till Malmö därifrån, så jag kommer bara få gå runt i Malmö själv tills hon kommer och DÄREFTER ska jag jobba i fem timmar. Whaaat to do?!

Det hade varit myyyycket bättre om jag hade fått det skickat till mig också så kunde jag ha åkt in till Malmö nu och jobbat undan mina timmar.. Men icke. I vilket fall som helst så var det skönt att gå upp tidigt och inte sova för länge. Dagarna känns längre vilket betyder att man får mer gjort.

Men åker jag inte in till Malmö nu så lär jag bli nikotin och koffeinförgiftad i brist på annat. Haha!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lycka till med dina flyers! :-)

2008-11-27 @ 20:46:49
URL: http://ermikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0