Godkväll ladies and gentlemen

Nu är det såhär att jag måste få tipsa om en superbra sida! Den kostar nada shiet, det är busenkelt och det är ännu bättre nu inför julen. Man samlar ihop poäng i form av att svara på frågor, ta emot erbjudanden osv och får efter en kort tid ett PRESENTKORT att spendera! Jag har prövat "gratiskläder", "gratismakeup" osv men jag tycker det är för mycket jobb för att få in poäng. Gå med här (jag lovar och svär att det är gratis!!) hade själv aldrig gått med om det hade kostat.

http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=2351d6cd-7919-4428-ae4b-c57e12a3de08

Har man ont om pengar nu inför julen och julklappar ska inhandlas så är det ett perfekt sätt att använda sina presentkort till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0