Sjöbomarknad


Oooh, ska man nu summera de senaste dagarna?
Well, well.. Håll i er för nu blir det till att åka av.
(Okej, med risk för att dagarna flyter ihop lite!!)

Onsdag:
Drog hem till Piff och lekte social med människorna där. Segade som bara den, kollade på sjuka filmer på youtube, rökte ALLDELES för många cigg, spelade kort i alla möjliga former och så där höll det på. Till detta räknas att vi ölade, en liten "förferre" till Sjöbomarknad itself kan man nog kalla det. Det blev lite knas på slutet men efter mååånga om och men så slutade även denna kvällen hemma i sängen.. skönt som bara den. Fick sova cirkus 5timmar sen ville inte ögonen hålla sig stängda längre. Vi vänder nu på bladet och torsdagen har tagit över.

Torsdag: Cyklade en runda och fixade diverese saker. Första dagen på Sjöbomarknad och jag var riktigt taggad! Drog hem till B & S där en maaassa folk som jag kände var. En viss M var dyngrak redan kl 16 och gjorde nog bort sig liiiite. Men vafan, det är Sjöbomarknad och det finns inga gränser. Därefter gick jag och Bea till min Mamse så hon kunde byta om, sen stack vi till bolaget och därefter ner i Paaarken! Vem hittade jag där om inte Alle och Jaqcue? Det blev många timmars snack om gamla minnen. Gud vad kul vi hade.. Synd att det inte fortsatte, men när man blir äldre så spelar pojkvänner och skolor en stor roll. Kvällen slutade väldigt tidigt för mig, somnade sött i min säng kl 12. DUKTIGT!!

Fredag: Klockan ringer 07.30 och jag känner mig mer död än levande. Snoozade till kvart i sen var jag tvungen att bokstavligen KASTA på mig kläder och springa till bussen som skulle ta mig till Malmö/Limhamn. Jag var väldigt tidigt inne (skulle vara på Olja Sound kl 10) så jag spatserade runt på gator jag aldrig sett förut. Gick en sväng om Willys för att köpa en massa Redbull för att vakna till. Gick runt och det kändes som om jag sov under tiden, riktigt skum känsla. At last gick jag dit och på 20 minuter var det över. SJUKT JÄVLA FUCKING KUL! Patrik var otroligt nöjd med mig och ville ha mig till att göra fler jobb i fortsättningen. Så ja, när ni lyssnar på radio och en tjej snackar om www.miloo.se så är det JAG =) Liiiite stolt är jag allt. Hihi! Följer pappsen i fotstegen. http://www.lovefilm.se/person/28608-Thomas+Engelbrektson.do
När jag var färdig åkte jag hem igen (fick dock vänta på busshelevetets i en timme då jag missade den egentliga busse nmed 3 minuter!!). Home at last, kirra ciiiiiider i mängder och förberedde mig på en sjuhelvetes fredag! Sagt och gjort. En kväll som var blandad med ångest, glädje, tråkigeheter, skratt och jaa.. listan kan göras lång.

Lördag: Bakis, trött, halvdöd, förvirrad. Spelade lite kort och drack lite .. sen urartade kvällen och ja.. Mer ingående behöver det inte bli.

NU ORKAR JAG FAN INTE SKRIVA MER! Hahaha
http://www.slagthuset.se/slagthuset/Museum/GH.Idolportratt.html


Min papps ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0