Onsdag

Godmorning people!

Vaknade upp till solsken, men nu börjar dessvärre molnen dra över igen. Trist att det inte har varit någon ordentlig sommar. Det bådade ju gott i början, men sen har det bara blivit värre tycker jag.

Jag fick ett himlans trevligt samtal för en liten stund sen av min pappa. För er som inte vet så är han frilansare och spelar in "spottar" till olika reklamer, filmer osv. Han ringde i alla fall för att berätta att han hade fixat ett jobb till mig nu på fredag. Det störiga är att det är Sjöbomarknad, men jobb pengar och pengar vill jag ha. Det blir bara några timmar på förmiddagen, så det är ganska lugnt.

Nu ska jag käka en ordentlig frukost så att jag vaknar och blir lite piggare. Lider för tillfället av en enorm trötthet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0