Mitt jobb


Jag kan nog säga att jag har ett av de minst uppskattade jobbet i åtminstone Sverige. Varje dag, eller njaa.. 3 dagar i veckan 8h åt gången, stör jag i människors vardag. Det mest fantastiska med det är att det är inte ens BRA saker vi erbjuder dem. Okej, för de som bara älskar trädgårstidngar, heminredning osv, FINE. Men vi hör av oss till kunder som har avslutat prenumationer. Fattar de inte, AVSUTAS! Som i att de inte vill ha den längre. När jag avslutade min Wendy-prenumation vid 12års ålder så var det för att jag inte vill ha den längre. Jag hade helt enkelt tröttnat! Inte fan hade jag hoppat på samma tidningn 1 år senare?!

Nu pratar jag kanske bara för mig själv. Eh ja förmodligen gör jag det.
Men vadå, jag ringer och stör folk och har inte ens något bra att sälja. Jag vill bara kräva dem på pengar. Pengar som de kunde köpt mat för. Eller något vettigt! Stackars förvirrade gubbar och tanter.

Jag måste faktiskt säga att jag är en bra telefonförsäljare från KUNDENS sida, men enligt mina chefer så är jag för snäll.
Vadå säger de nej så ska jag väl inte tjata?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0