Jag har en hemlighet


Meen, eftersom jag inte kan hålla inne med sånt här så kommer jag kläcka ur mig det. Jag ringde snubben som erbjöd mig jobbet och ska infinna mig i Limhamn kl 10 på fredag morgon. Riktigt störigt att det är dagen efter Marknaden, MEN jag sover hela vägen in till Malmö. Det ska nog blir bra! Och vet ni vad hemlisen är? Jag ska höras på radio nu under sommaren för en välkänd community här runt Sjöbo-Ystad-T-lilla-Lund- Malmö osv.. Riktigt nice! Hihi..

Råkade väcka Beapea innan idag.. uuups! Tänkte att klockan ändå var 12, men hon är en sjusovare helt enkelt. Fick lite insideinformation sen igår iaf. Nu ska jag dricka en kopp kaffe, städa undan lite i rummet och hoppa in i duschen. Sen är det förferre!

Beer pong imorgon.. det ska bli en ordentlig revansch!

En outfit sen i fredags.. Inte alls min stil EGENTLIGEN, men jag måste säga att jag trivdes ordentligt i det.


Hahahaha, hade lite kul på www.taaz.se  Snygga läppar va?! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma-pemma

Ha en underbar dag!

2008-07-16 @ 13:56:54
URL: http://minnietiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0