Godafton och välkomna!





Ni som inte vet vem jag är, HEJ Josefin heter jag. Eh.. Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om mig? Det kommer framgå under bloggandets gång antar jag. Känns så himla löjligt att skriva en uppsats om mig nu direkt. Är det något ni undrar över så hojta till!

Ni som vet vem jag är sen innan, via mitt tidigare bloggande eller du kanske rent av känner mig?! JA detta är sista (förhoppningsvis) gången jag byter blogg. Jag tänkte först gå tillbaka till http://josefinn.blogg.se igen men det kändes så gammalt.. Jag vill börja om på nytt och då gör jag det bäst genom att göra en helt ny start! Ni måste hålla med mig?
För tillfället sitter jag och funderar lite.. Vad ska min blogg handla om? "Himla bra grej att starta en blogg när man inte ens vet vad man ska skriva om" tänker ni säkert. Man kan väl säga att det var lite impulsivt, skulle kanske tänkt igenom det lite mer först. Men ja, sån är jag. Impulsiviteten själv!

Dock har jag bestämt mig för att försöka hålla borta alldeles för deppiga tankar och funderingar. Det är just DET som jag vill lägga bakom mig. Så ja, härmed har jag invigt min nya blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0