En seg måndag


Imorse gick jag upp 06.30 och det var ikke lätt mina vänner. Jag sov hela vägen till Lund, gick i sömnen till jobbet och hinkade 3 koppar kaffe i rad för att klara av det första passet på fyra timmar. Jotack, kände mig som en riktig ÜBER-säljare då jag fick iväg 17 st Allt om Trädgård prenumationer. Gränsen var 15 och jag låg på över 30% alla fyra timmarna. Ni kanske inte fattar någonting, men det är bra som fan. Hon som satt bredvid mig är en duktig säljare i vanliga fall och hon fick bara iväg 2 orders. Ja så jag kände mig lite på G fastän att jag var trött och sliten efter helgens händelser. MEN sen började andra passet och vad fick jag sitta på? DÖDEN! Haha.. nej men det är en värdelös kampanj som ingen nappar på. Jag fick iväg 2 jäääävla orders och slutade på 4FUCKING procent. Det fick mitt humör till att sänkas riktigt lågt.. Plus att jag ringde några riktiga fubbickar som matade på en massa elaka saker. Jag fattar att telefonförsäljare är dryga, man ringer och stör i folks vardag och vill att de ska köpa saker. Det är nog världens minst uppskattade jobb.. Jag vågar knappt berätta för folk vad jag arbetar med då jag kanske framstår som en dryg jävel i deras ögon? Haha, ja mina taknar är lite knasiga nu när jag sitter här för mig själv. Dock skönt att få reflektera lite över vad man tycker och tänker om saker och ting.

Har sprungit runt och irriterat grannarna ända sedan jag kom hem. Spelat öronbedövande musik och haft balkongdörren öppen. Hihi, känner mig riktigt elak och jobbig idag. Det är därför jag har isolerat mig så att ja inte säger eller gör något taskigt mot någon jag känner. Haha, nej skämt och sido.

MEH, jag som hade hur mycket som helst att skriva om. Vart tog alla ord vägen? Min hjärna strejkar nu. Ah, dyker det upp något så hojtar jag till. Och ja, så häääär tråkigt har jag haft idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0