Blondinbella - PR-trick?!

Jag vet att det är elakt att ens nämna det, men jag kan inte hjälpa. Det första jag tänkte på var att det var väldigt fult sätt att skaffa mer publicitet och uppmärksamhet. Jag tror INTE att jag är ensam om att tänka detta. Det är mycket möjligt att det faktiskt har inträffat, men det var ändå den första tanken som slog mig. Och HUR allvarligt övergreppet faktiskt var, det vet vi ju inte. Aah.. Lite tankar och funderingar bara!

Någon som känner för att få sin röst hörd? Be my guest!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag håller med! jag tror att hon försöker få det att låta som det var mycket allvarligare än det var, typ som att hon blev våldtagen eller nåt. men jag tror inte att det var så farligt. Får då skulle hon väl inte sitta och skriva det i sin blogg tusen gånger.. det är väl bara nåt som har petat lite på henne. men hon ska ju alltid förstora allt så..

2008-07-22 @ 15:51:22
URL: http://cherryskull88.blogg.se/
Postat av: Ida

Tänk om det var så farligt, tänk om hon blev våldagen eller sexuellt offredad på något sätt. Spelar det någon roll hur alvarligt det var? eller hur det var? Har inte hon all rätt i värden att skrika ut att hon mår dåligt precis som du och jag? Eller gömma sig och inte säga något.. Hur har du rätt att sitta här och döma hur man hanterar en sådan sak?



Varför får man inte berätta om sådana saker, varför är det forfarande en sådan tabu. Varför stötar vi människor inte varandra en att försöka hitta bortförklaringa, eller att förminska.



Jag lider med blondinbella, precis som jag vill att någon ska lida med mig om något fruktansvärt hemskt händer.. Ovs om jag blir "petad på" eller våldagen.



2008-07-22 @ 23:29:44
Postat av: Ida

Svar till både dig och Sandra märkte jag nu

2008-07-22 @ 23:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0